Zbliżają się święta czas na składanie życzeń, prezenty itd. Jako że daleko mam do najbliższych postanowiłem (znowu) skorzystać z usług poczty kwiatowej firmy Euroflorist. To że oferta na stronie uboga i ceny wygórowane to już standard, ale do tego nie mam pretensji. Nie rozumiem tego jakim cudem przez prawie dwa tygodnie nie mogę się do Nich dodzwonić, dzwoniąc o różnych porach z dwóch numerów telefonu. Za każdym razem słysząc – „wszystkie stanowiska są zajęte prosimy czekać na połączenie z konsultantem”. Stwierdzam krótko ta firma jest jednoosobowa. Raz udało mi się złapać kogoś na live chacie – niestety rozmowa ciągnęła się w nieskończoność a koniec końców i tak nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie które mnie satysfakcjonowało.

Co gorsze nie mogę skorzystać z usług konkurencji, gdyż w mieście do którego wysyłam świąteczne życzenia konkurencja korzysta z najgorszej z możliwych kwiaciarni ;/

Już sam nie wiem jak mam dotrzeć do Euroflorist, czekam od ponad tygodnia na odpowiedź na maila którego im wysłałem, na telefonie wiszę po kilka razy dziennie. Nie pozostaje mi nic innego jak po prostu poszukać lokalnej kwiaciarni i za jej pośrednictwem przekazać, świąteczne życzenia…

PS.

Perypetie z Euroflorist mam od dawna ale jak już wcześniej wspomniałem nie mogę z usług innej firmy skorzystać. Raz dostałem od nich w ramach przeprosin kupon na 50zł. Ale mnie zależy na tym żebym spokojnie mógł zamówić to czego potrzebuje na ich stronie i żeby to wyglądało przynajmniej tak dobrze jak na zdjęciu….

Leave a Reply