Regularnie monitoruje sieć w poszukiwaniu informacji na temat aktualizacji Samsunga i9100 do systemu Jelly Bean. Niestety mój operator komórkowy, nie wie nic na ten temat:

Szanowny Panie

Dziękuję za przesłaną korespondencję.

W nawiązaniu do wiadomości informuję że niestety nie mamy takich informacji. Informacje o aktualizacji systemu może Pan dostać bezpośrednio od producenta.

Z poważaniem
Bartłomiej Lechowski
Doradca w Departamencie Obsługi Klientów Indywidualnych
PTK Centertel sp. z o. o.

Odpowiedź Samsung Polska tutaj.

 

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.