Po kilku miesiącach używania internetu PlayOnline stwierdzam niestety, że operator ten co raz bardziej zawodzi. Fakt prędkość internetu jest zadowalająca, niestety już jego zasięg nie. Kolejna wielką bolączką jest dzialanie ich strony internetowej jak i któtkich kodów.
Sytuacja ze stroną internetową (chodzi mi po 24.playmobile.pl) wygląda tak, że nie dość że bardzo długo się ładuje to jeszcze sypie błędami jak z rękawa, kilkukrotne próby sprawdzenia limitu danych czy też dokupienie usługi kończyło dziwnymi błędami. I o ile przy normalnej prędkości internetu jest to do zniesienia niestety przy obciętym limicie (prędkość 32kb/s ) jest to praktycznie niemożliwe.
Podobnie wygląda sytuacja z próbą dokupienia/sprawdzenia poprzez krótkie kody z *111# gdzie ani razu nie udało mi się w ogóle połączyć ( wyskakuje komunikat „niepowodzenie” ) a jeżeli w ogóle się połączyłem to np. nie mogłem doładować sobie konta czy zwiększyć limitu (wyskakiwał błąd SSID).
Niestety początkowa euforia (o której pisałem tutaj) minęła i jest małe rozczarowanie zwłaszcza, że co miesiąc muszę dokupić sobie 1/2 GB i jest z tym olbrzymi problem.